Sociaal leren

2025-04-26 10:16:53

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino 24 uur Als je mee speelt voor de jackpot dan zal hij ook 2500 x 1 euro uitbetalen. Je zult een ante moeten plaatsen om deze vijf kaarten te ontvangen. Deze betaald 50 keer de totale inzet op dat moment uit.paysafecard casino nederland Plaats een chip op het gebied met jackpot erop weergegeven en je speelt mee voor de jackpot. Je wint hiermee tweehonderd keer de totale inzet. Bijvoorbeeld 9, 10, J, Q en K.casino bonus zonder storting 2022

bet and you casino

karamba online casino konto loschen De jackpot uitbetaling bedraagt 100 x 1 euro.Two Pair Two Pair is in principe twee paar en wordt gevormd met twee paartjes. In dat geval is het dus slim om aaneengesloten nummers te spelen. Een straight betaald drie keer de totale inzet uit en als jackpot uitbetaling ontvang je ook 10 x 1 euro.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!Two Pair Two Pair is in principe twee paar en wordt gevormd met twee paartjes.online casino spelen nederland

netbet casino mexico

casino online best 2022Straight Een straat kan gevormd worden met opeenvolgende kaarten. Bijvoorbeeld alleen klaveren. Deze handwaarde betaald je 20 keer de totale inzet uit.wat is de definitie van gokkenHandwaardes bij Caribbean Stud PokerSpeel het spel met echt geld bij een van deze online casino's! Wanneer je mee speelt voor de jackpot dan zal hij ook nog eens 250 x 1 euro er bovenop uitbetalen. De Engelse term hiervoor is een “called bet”, omdat je de inzet roept tegen de croupier.casino in amsterdam

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >