Sociaal leren

2024-09-20 13:24:51

Gepost in: Auteur:

{title}mr green casino contact number Op woensdag, 14 augustus 2019, heeft de Filipijnse Nationale Politie (PNP), Anti-Kidnapping Group (AKG) verklaard meer intensieve operaties uit te voeren vanwege het groeiend aantal casino-gerelateerde ontvoeringen. In werkelijkheid is dit natuurlijk het tegenovergestelde. Dan overheerst ineens de positiviteit en de adrenaline.blackjack öğrenme Naast je culturele en sociale achtergrond, is jouw demografische profiel ook niet onbelangrijk. Anderen proberen te ontsnappen aan eenzaamheid of verveling. 13 januari 2023 Algemeen Win je meer op een bepaald tijdstip?777 casino 77

live casino unibet

orange geant casino nimes Maar welke vorm van afleiding ook de voorkeur heeft, het probleem wordt er niet door verholpen. In werkelijkheid is dit natuurlijk het tegenovergestelde. Een avondje Holland Casino is ook ontspanning en vermaak. Een avondje Holland Casino is ook ontspanning en vermaak. Zij zullen eerder geneigd zijn zich te interesseren in een gokspel als poker.Wie jij bent is zeker ook een grote motivator voor het gokken.unique casino review

huuuge casino phoenix garden

blackjack gratis in italianoStereotypisch interesseren vrouwen zich meer voor casino spellen die op kans gebaseerd zijn. casinoeuro 28De eerste manier is een operatie die betaalt voor reis- en verblijfkosten, inclusief diverse gokdoeleinden voor gokkers in China. 13 januari 2023 Algemeen Win je meer op een bepaald tijdstip?bet at casino Door te gokken kan je even aan het dagelijkse leven ontsnappen. Spellen die je alleen per toeval kan winnen. Het is ook vaak gewoon hartstikke leuk.online casino 918

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >