Sociaal leren

2025-02-16 10:06:40

Gepost in: Auteur:

{title}roulette online legal 🟣 Hoe speel ik dit spel?Live Caribbean Stud Poker Het live Caribbean Stud Poker is een populair poker spel dat je in live casino’s kunt spelen.Deze casino's bevelen wij aan Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.best online casino welcome bonus Maximaal kun je per ronde 25 loten kopen. 🟣 Wanneer kan ik Lightning 6 spelen? Kwalificeert de deler zich niet?777 casino verification

gokkasten slots gratis

de grootste holland casino Je kiest gewoon met hoeveel loten je mee wilt spelen en bepaalt een inzet per lot.casino777 neosurf Kwalificeert de deler zich niet? Maximaal kun je per ronde 25 loten kopen. Elke ronde doet er wel één Lightning nummer mee. Maximaal kun je per ronde 25 loten kopen. Heb jij het Lightning nummer op je lot?roulette online reddit

jack casino private events

frank casino 011 (bonus) mp3 download Hoe beter de pokerhand is, hoe beter de uitbetaling zal zijn. Op basis van je eigen pokerhand en de openliggende kaart van de deler moet je beslissen of je kiest voor ‘call’ of ‘fold’. De eerste vijf die getrokken worden zijn normale nummers.best casino downtown las vegasNaar verwachting zal je Lightning 6 kunnen spelen vanaf 20 september 2023. Op basis van je eigen pokerhand en de openliggende kaart van de deler moet je beslissen of je kiest voor ‘call’ of ‘fold’.Deze casino's bevelen wij aan Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.pokerstars casino 404 error

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >