Sociaal leren

2025-04-26 10:04:52

Gepost in: Auteur:

{title}21casino.com review Je kan ten eerste storten via iDeal. Ze lijken er precies op, alleen dan gok je met een RNG tegen te computer, in plaats van met en live dealer. Veelgestelde vragen 🔵 Welke bonus kan ik claimen?circus casino en sport Onderaan de pagina wordt uitgelegd wat gokkasten zijn en hoe je erop gokt. Je genieten van een Betnation Free Spins bonus én een €10 gratis bonus.Casino informatie Websitehttps://www.geld verdienen met voetbalweddenschappen

casino rewards unibet

free online time slot booking system Dit online casino biedt een breed assortiment van casino spellen aan. Het gokaanbodJe kan er genieten van geweldige gokkasten van onder andere Stakelogic, Pragmatic Play, Nolimit City en Red Tiger. Maar je kunt ook mailen naar [email protected]. Ze lijken er precies op, alleen dan gok je met een RNG tegen te computer, in plaats van met en live dealer. Bij registratie moet je een storting doen van €10, hier krijg jij dan nog een bonus van €10 bovenop. Je kan storten via iDcasino win spineal, VISA en Mastercard.real live online blackjack

paradise 8 casino no deposit bonus codes 2022

casino monte carlo prix entree Afhankelijk van hoe hoog jouw eerste storting is krijg je bij Betnation Free Spins toegewezen.Casino informatie Websitehttps://www.🔵 Hoe claim ik bij Betnation Free Spins?win the casino car Het bedrijf streeft naar een reactie binnen 24 uur. Als een van de weinige Nederlandse online casino's. 🔵 Hoe kan ik de klantenservice bereiken?blackjack 50 tarkov

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >