Sociaal leren

2025-01-18 11:07:35

Gepost in: Auteur:

{title}casino euro welcome bonus Ga naar je mailbox en controleer of je een mail ontvangen hebt van ComeOn! Het minimale stortbedrag hiervoor is €20. Bij ComeOn kun je genieten van geweldige casino spellen.bob casino no depositnl Om een account aan te maken bij ComeOn! Dus: kies of je de bonus wilt claimen en kies daarna een stortbedrag. Keuze casino sieger live chat

gratis echte gokkasten spelen

las vegas casino rotterdam katendrecht openingstijden Registratieproces is voltooid! LET OP: dit hoeft niet! Bij ComeOn kun je genieten van geweldige casino spellen. Klik hier! Klik op “Doorgaan“. Na de betaling is jouw registratieproces voltooid en kun je direct gaan spelen!casinoeuro bonus terms

mrgreen casino ie

gratis gokkasten spelen online 12. Vul de limieten in en klik daarna op “Update“. Je kan er ook voor kiezen om de link onder de QR-code te kopiëren en deze te plakken in een zoekmachine.loyal casino bewertung Klik hier! Ga naar ComeOn. Hier heb je de keuze uit je rijbewijs, paspoort of identiteitsbewijs.casino spellen uitleg

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >