Sociaal leren

2024-10-04 10:35:17

Gepost in: Auteur:

{title}gokken wetgevingKan ik het spel gratis spe De live studio van Stakelogic Live Super Wild Hold & Spin wordt live gepresenteerd door een host vanuit de live studio van Stakelogic. Je krijgt 4 bonusspins en elke keer als er geen bonussymbool bij valt gaat er 1 spin vanaf.amsterdam casino west De host loopt naar een groot Rad van Fortuin. Money Wheel ronde Als er 3 diamanten zijn verschenen is het tijd voor de Money Wheel ronde. De gokkast heeft 33 winlijnen en de gebruikelijke symbolen van Super Wild staan op de rollen.scommesse e casino online

mobile mechanic casino

1 euro casinos live dus ze vonden het al weer tijd om een nieuw spel op de markt te brengen.8. Valt er een bonussymbool bij dan gaat het aantal bonusspins terug naar 4. De waarde van de bonussymbolen die vallen wordt opgeteld bij de totale bonuswinst. Maak dus een account aan bij TOTO en je kunt het spel spelen.000,00.live poker holland casino

planet 7 no deposit free spins 2022

circus casino restaurants Links naast de host staat een groot rad van avontuur dat voor het bonusspel wordt gebruikt. Maak dus een account aan bij TOTO en je kunt het spel spelen.Wat kan ik maximaal winnen bij Super Wild Hold & Spin?wedden op bk wielrennenKan ik het spel gratis spe Waar kan ik Super Wild Hold & Spin spelen? Als er 5 zilveren of gouden munten op de middelste rol verschijnen wordt het bonusspel Hold & Spin geactiveerd.svenbet casino no deposit bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >