Sociaal leren

2024-09-08 08:14:00

Gepost in: Auteur:

{title}texas holdem poker online free multiplayer Een van de spotlights wordt willekeurig gekozen als uitbetaling van de Spotlight bonus. Stopt het rad op één van de zilver of goud gekleurde kaarten? De bonusronde zet drie schijnwerpers (spotlights) aan.4 pics one word casino machine De Spotlight en Light Show kun je in het basisspel winnen. Op de Jokers kun jij geen inzet plaatsen. Het grote rad staat horizontaal, in plaats van rechtop zoals je normaal gesproken gewend bent.bob casino bonus code ohne einzahlung

casino live spielen

online casino 40 Je kunt kiezen voor groen, blauw, rood of geel. Opeenvolgende Joker-kaarten zullen een hogere winstvermenigvuldiger opleveren. We vertellen je hoe je het moet spelen en hoe de bonussen werken. Genummerd van 2 tot en met Aas. Het doel van dit live casino spel is om te voorspellen op welke kaart het rad zal eindigen. Met de Re-spin is elke kaart waarop jij ingezet hebt goed om je te kwalificeren op de bonusronde, mits het rad op een van deze kaarten eindigt.big win casino daddy

mega fun casino herzogenrath offnungszeiten

russian roulette movies Stopt het rad op één van de zilver of goud gekleurde kaarten? We vertellen je hoe je het moet spelen en hoe de bonussen werken. Brons is de laagste multiplier en goud is de hoogste.gratis gokkast spelletjes De bonusronde zet drie schijnwerpers (spotlights) aan. Uit deze drie kleuren dien jij er één te kiezen. Dit zijn Spotlight, Light Show en de Joker.mobiel opbaarhuisje

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >