Sociaal leren

2025-01-19 11:25:54

Gepost in: Auteur:

{title}bwin casino freispiele kaufen Dit zijn gokautoriteiten die toezicht houden. Het is simpeler dan je denkt. Je kunt op min of meer dezelfde wijze alles volgen, maar hebt nu eerder het gevoel aan tafel plaats te hebben genomen.sportweddenschappen snooker Schakel dan direct hulp in. Met VR slots kan je bijvoorbeeld alle kanten op met spelopties en kleuren.Ben je altijd bewust van de risico's van een gokverslaving.live casino uk no deposit bonus

casino intense 10 bonus

mario la ferrera holland casino Dit zijn gokautoriteiten die toezicht houden. Deze kans is namelijk erg klcasino spelen zonder stortingein en je weet niet wanneer deze daadwerkelijk valt. Hoewel deze twee namen nog steeds wel toonaangevend zijn is ook de casinosoftware van andere ontwikkelaars tegenwoordig erg populair. Online gokken in Nederland is sinds 1 oktober 2021 legaal bij een Nederlands online casino. Een veilig online casino herken je aan een geldige licentie logo in de footer van de websie.Ruim software aanbod beschikbaarSpelers vinden veiligheid al gelijk terug in de software die aangeboden wordt.las vegas casino stocks

maria casino casinogorilla

mr green casino bonus💶 Hoe kan ik online gokken met echt geld?Veel variatieHet online aanbod is gevarieerd.👮 Hoe weet ik of een casino veilig is?huuuge casino roulette Een voordeel daarbij is dat je bij de meeste spellen uitbetalingen kunt verwachten van om en nabij de 97 procent! Voor klachten kun je terecht bij een klantenservice bij een online casino. Loop je risico?5+bet casino бездепозитный бонус

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >