Sociaal leren

2024-09-09 06:32:29

Gepost in: Auteur:

{title}mr green casino australia Royal Coins 2: Hold and Win Royal Coins 2: Hold and Win. 1561 Mensen gingen u voor! Big Bass Bonanza Deze topper van Pragmatic Play is zeer populair onder gokliefhebbers.huuuge casino error code 229 Echter, het basisspel is ietwat saai. Het principe van de gokkast is hetzelfde. Wanneer je de bonusgame ontgrendeld hebt, wordt het pas echt spannend.casino games to play for free

casino games real money no deposit

slot indian wolf Deze visser zorgt voor 10 extra spins en een hogere multiplier. Big Bass Bonanza Deze topper van Pragmatic Play is zeer populair onder gokliefhebbers. Het winnende kraslotLucia Forseth, de gelukkige winnares, kocht het winnende kraslot bij Walmart in Pittsburg. Ook bij deze gokkast kun je kiezen met hoeveel winlijnen je speelt.088. Daar is van een voormalig dakloze vrouw haar leven in één klap veranderd.king kong cash slot machine free

live casino karten zählen

bob de niro casino Met de Super Bet functie kun je de bonusgame ontgrendelen."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Dit doe je net zo lang totdat je geen spins meer over hebt.gta 5 online xbox casinonl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!Met enige aarzeling kraste Forseth de vakjes van het kraslot weg, niet wetende dat haar leven binnen enkele seconden drastisch zou veranderen. Op dit moment zijn er slechts twee krasloten met deze hoofdprijs in omloop.vacatures holland casino utrecht

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >