Sociaal leren

2024-07-22 03:19:49

Gepost in: Auteur:

{title}slotwolf casino We hopen dat je plezier hebt met onze spellen en dat je altijd bewust blijft van je speelgedrag. We raden af om een casino bonus te gebruiken met een rondspeelvoorwaarde van 35x.Maak een acocunt aan en claim de welkomstbonus 711 Welkomstbonus 711 711.boom casino ervaringenomotie kalender!Om bonusgeld om te zetten in echt geld moet de speler eerst de playthrough voltooien. Claim de bonus via Kassa -> Bonusaccount -> Click & Claim.leo vegas casino bonus withdraw

blackjack online casino tipps

sport gokken sites Maak een account aan en plaats een eerste storting. Wij houden je op de hoogte! Claim tot maximaal €250 bonus bij je eerste storting. Vaak is het tegoed dan al op voordat er winsten uitbetaald kunnen worden.Ga naar Casino777. Claim tot maximaal €250 bonus bij je eerste storting.6black casino bonus code

spin247 casino no deposit bonus

nederlandse goksites We moedigen verantwoord speelgedrag aan, door onze bezoekers alle informatie te geven die ze nodig hebben voor een veilige en eerlijke spelervaring. Voor de nieuwe spelers staat de welkomstbonus 711 op hen te wachten.De bonus heeft een doorspeelvereiste van 30 keer en is 15 dagen geldig na bijschrijving.mr green casino.comDe bonus heeft een doorspeelvereiste van 30 keer en is 15 dagen geldig na bijschrijving.nl, het Nederlandse broercasino slots to downloadtje van het bekende Belgische 777. Home › Welkomstbonus Casino777 Een van de online casino's met een Nederlandse vergunning is Casino777.golden euro casino avis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >