Sociaal leren

2024-12-05 12:04:08

Gepost in: Auteur:

{title}grand win casino free coins Bevestigen met iDIN Om jouw gegevens te delen met behulp van iDIN, moet je de QR-code scannen met de Mobiele Bankieren App. Het casino vraagt je hier om:VoornaamE-mailadresMobiele telefoonnummerGebruikersnaamwachtwoordBSN6.casino777.casino roulette 888 kostenlos Klik daarna op “Ga verder“.casino777. Check jouw gegevens Jouw gegevens worden na het scannen van de QR-code automatisch overgenomen door iDIN.gta v casino livery

online casino games gratis

bonus code for magic red casino Dat doe je door jouw naam bij de bank, je IBAN en je bank in te casino slots no deposit free spinsvullen. Volg ook hiervoor de instructies zoals aangegeven.nl? Dit kan een rijbewijs, paspoort of identiteitskaart zijn.casino777casino slots no deposit free spins. Via de website kun je een online formulier invullen waarmee je in contact kunt komen via email.pokerstars casino games won t open

casino nederland engels

huuuge casino error 229Feiten EigenaarNetBet Ecasino slots no deposit free spinsnterprise LtdLandbased casinoCasino de Spa (België)Licentie KSASinds 2 februari 2022Live sinds13 april 2022Pak de bonus Hoe maak ik een account aan bij Casino777? Volg ook hiervoor de instructies zoals aangegeven. Betalen met iDeal Om te kijken of jouw bank goed geverifieerd is vraagt Casino777 je om €0,01 over te maken.casino winstnl Zoek het online casino op in je browser. Controleer hier of de gegevens allemaal kloppen.nl Zoek het online casino op in je browser.las vegas casino rotterdam katendrecht openingstijden

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >