Sociaal leren

2025-05-20 21:13:02

Gepost in: Auteur:

{title}casino live concerts Met 4096 manieren om te winnen kan dat erg lucratief uitpakken.er aan te passen. Met 4096 manieren om te winnen kan dat erg lucratief uitpakken.gta v online best casino game En welke past dan het beste bij jou? In de gratis spins bonus kun je met hetzelfde scattersymbool als in het basisspel nog meer free spins winnen. Het speelveld is namelijk exact identiek aan de niet live-versie.casino games at home

cops and robbers slot machine free play

online roulette live wheelWaar kun je Buffalo Blitz live spelen?96%. Let vooral goed op de buffel: die is namelijk het meeste waard. Let dan goed op!Je speelt het spel met een Return to Player percentage van 95,96. Voor een live slot is dit een prima RTP.casumo casino erfahrung

quickspin no deposit free spins

casino online en gibraltar96%Veelgestelde vragen 🦬 Wat is het uitbetalingspercentage van Buffalo Blitz Live? In de bonusronde kun je nog eens een vermenigvuldiger winnen, bovenop de standaard vermenigvuldiger die bij de reguliere figuren hoort.Wil je speciaal een account aanmaken bij een online casino om vervolgens Buffalo Blitz Live te gaan spelen?mr green casino reddit Controleer dus goed of het online casino van jouw keuze Buffalo Blitz Live ook wel daadwerkelijk aanbiedt. Als je al wel hebt ingezet, gaan deze gratis spins niet af van het totaal aantal spins die nog over waren na je inzet. Zodra deze gevallen zijn, moet je als nieuwe speler even wachten met inzetten tot deze weer volledig voorbij zijn.wedden op voetbalwedstrijden

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >