Sociaal leren

2024-09-09 08:20:37

Gepost in: Auteur:

{title}win a day casino"(Vereist)" geeft vereiste veldecasino shop idle heroesn aan Daarnaast kun je ook inzetten op de bonusronde-kaarten. Er worden in totaal 20 ballen uit het rad gedraaid.gta v casino slots odds Een van hun spellen Een van hun spellen €10 en ontvang 50 free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review De populariteit van live casino spellen groeit nog steeds.da vinci slot machine free

mario bros casino

mobile casino 5 minimum deposit Monopoly naar het Monopoly bord verhuist. De spellen zijn te goed van kwaliteit om niet gebruikt te worden. Je speelt Monopoly Big Baller met geweldige multipliers die het spel nog aantrekkelijker maken.Hoe werkt Spin a WinEvolution mag dan weliswaar wereldleider zijn op het gebied van het produceren van live casino spellen, tegenwoordig zijn er meer providers die leuke, populaire live casino spellen maken. Deze zijn in Nederland ook te spelen. Er worden in totaal 20 ballen uit het rad gedraaid.klabieke gokkasten gratis spelen

online casino ideal

mr green casino locationnl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! 1561 Mensen gingen u voor!Hoe werkt het spel?black jack jack black meme Hoewel er op dit moment nog geen duidelijkheid is welke legale Britse casino's gaan samenwerken met Stakelogic Live, het gaat zeker gebeuren. Om te beginnen plaats je een inzet op één tot vier bingokaarten.Het spel lijkt veel op een combinatie tussen Mega Ball en Monopoly Live.casino bonus d'inscription

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >