Sociaal leren

2025-03-19 12:40:26

Gepost in: Auteur:

{title}live casino $500 20 juni 2019 Tips Wanneer moet je dubbelen bij Blackjack? Daarnaast is het zaak om volle lijnen te voltooien (Slingo's) om zo te klimmen op de prijzenladder.Red Hot Slingo ReviewEr vallen grote winsten te behalen met dit nieuwe online slot spel Red Hot Slingo.online casino you can win real money Hoe meer Slingo lijnen je vrijspeelt hoe meer je kunt winnen. Als je de top bereikt win je de 500 keer Full House hoofdprijs.Met veel extra's zoals Wilds en Super Wilds krijg je 5 spins per ronde om te klimmen op de prijsladder.double u casino free bonus

casino 2 bonus blog

roulette casino wheel Er is aan deze online slot een uptempo soundtrack toegevoegd om een beetje extra pit mee te geven. 5. Hoe meer online spellen ze uitgeven hoe meer gepolijst ze lijken te zijn. Voor Red Hot Slingo heb je in totaal vijf spins waarin je het spel kunt voltooien en die je omhoog helpen op de uitbetalingsladder2. Naast het normale spel kan je ook een gratis spin ronde vrijspelen die je kaart sneller volmaakt. Door middel van 11 spins moet je ervoor zorgen zoveel mogelijk nummers weg te strepen.enzo casino code

live casino jobs greensburg pa

roulette online real money usa Let ook op de modifiers, want die kunnen je extra helpen om de kaart te voltooien.Red Hot Slingo Home › Spellen › Red Hot Slingo Hoe speel je Red Hot Slingo? Er is aan deze online slot een uptempo soundtrack toegevoegd om een beetje extra pit mee te geven.casino planet bonus codes Je merkt de ontwikkeling bij de makers van Slingo spellen. Hoe meer Slingo lijnen je vrijspeelt hoe meer je kunt winnen. 20 juni 2019 Tips Wanneer moet je dubbelen bij Blackjack?online casino games oklahoma

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >