Sociaal leren

2025-01-19 10:37:42

Gepost in: Auteur:

{title}sainte marie casino649 mogelijke combinaties! Ook dit principe wijkt volledig af van de standaard winlijnen, rollen en symboolposities. Soms kun je zelfs de basissymbolen inwisselen voor premiumsymbolen voor een nog hogere uitbetaling.mega 999 casino Zo werken een aantal kasten volgens het eerder besproken Avalanche-mechanisme, waarbij winnende clusters verdwijnen en plaatsmaken voor nieuwe symbolen in dezelfde beurt. Binnen die matrix kun je verschillende clusters vormen. Zij hebben dit concept namelijk gepatenteerd.holland casino poker set

online gokken bonus

online casino history000 keer je inzet waren van de partij. Zolang 5 of meer dezelfde symbolen elkaar langs één zijde raken, heb je al een cluster. dat lukt natuurlijk niet elke ronde. In combinatie met de hogere variantie op deze gokkasten zorgt dit voor een spannende ervaring. Zo werken een aantal kasten volgens het eerder besproken Avalanche-mechanisme, waarbij winnende clusters verdwijnen en plaatsmaken voor nieuwe symbolen in dezelfde beurt. De spanning die het grote aantal winopties met zich meedraagt is vaak echter genoeg om dat rucasino rewards 1 depositimschoots te compenseren.nitro casino no deposit

borderlands 3 jack casino

voetbal online gokken Dat betekent dus ontzettend veel kans op een winnende combinatie! Bij de meeste gokkasten volgens dit principe kan dat oplopen tot 117. Heb je 4 rollen met vijf symbolen, doe je dus 5 x 5 x 5 x 5.wolf pack slot machine Cluster Pays machines worden vaak op meerdere manieren nóg leuker gemaakt dan ze al zijn. De spanning die het grote aantal winopties met zich meedraagt is vaak echter genoeg om dat rucasino rewards 1 depositimschoots te compenseren. dat lukt natuurlijk niet elke ronde.online casino games croatia

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >