Sociaal leren

2024-10-04 10:40:15

Gepost in: Auteur:

{title}gokkasten eindhoven Als een bepaald spel verboden is, kunnen de gehanteerde percentages van het spel dat je wel ervoor kunt gebruiken, verschillen op zowel een gunstige als een ongunstige manier. Wat is een rondspeel termijn? Dat is nergens voor nodig.spinia casino betrouwbaar Het voordeel dat je kan hebben hangt dus af van het spel dat je kunt spelen. We leggen het heel simpel en duidelijk uit zodat ook iemand die nog nooit in een casino iscasino party horgau geweest het prima kan volgen. Wat is een rondspeel termijn?online gokken ideal

turbo casino betrouwbaar

nieuwe vestiging holland casino Het voordeel dat je kan hebben hangt dus af van het spel dat je kunt spelen. Ze ogen op het eerste gezicht misschien intimiderend, maar dat valt vaak reuze mee. In het geval dat de rondspeeleis 10x storting + bonus is, en je te maken hebt met een 100% bonus van 20 euro, dan kun je heel eenvoudig de formule invullen met de laatst genoemde gegevens. Merk je dat je afdwaalt? Pas hier goed op! Soms zijn spellen, zoals reeds gezegd, uitgesloten van bepaalde randvoorwaarden.magic red casino virhe

777 casino game gold bars

real bet casino games Merk je dat je afdwaalt? Dit werkt als volgt. Bonussen kunnen dus komen te vervallen.online gokken afterpay Het voordeel dat je kan hebben hangt dus af van het spel dat je kunt spelen. Dit is dus een belangrijk begrip om in je achterhoofd te houden. Als je de formule intimiderend vindt, is dit echt nergens voor nodig, want je kunt hem heel eenvoudig invullen.x factor casino free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >