Sociaal leren

2025-04-26 09:35:45

Gepost in: Auteur:

{title}casino win poker Een bonus bevat vaak free spins en extra speeltegoed.Het voordeel van online gokkenVandaag de dag speel je binnen enkele minuten al een live roulette spel vanuit huis. Wij houden je op de hoogte!bronze casino 15 euro Deze vind je dan ook niet terug op deze pagina.Gelukkig ben je nu op de hoogte van de betekenis van deze Franse roulette term, die volgens velen al eeuwenoud is. Er is bijvoorbeeld een “Cap” ingesteld.win casino jackpot

netbet casino willkommensbonus

ff13 2 casino slots trick In Nederland zijn er verschillende kansspelaanbieders beschikbaar.Gelukkig ben je nu op de hoogte van de betekenis van deze Franse roulette term, die volgens velen al eeuwenoud is. Vaak gaat dit via een e-mailadres en een bijbehorend wachtwoord. Een “Cap” betekent het maximale bedrag dat je kunt winnen. Bij Holland Casino roept de croupier “Rien ne va plus” (Bron: Holland Casino)Vandaag de dag zie je steeds meer smartphone gebruikers een telefoon aanschaffen om er video games op te spelen of hun tijdlijn te bekijken op sociale media zoals Facebook. En dat niet alleen.blackjack app gratis

kroon casino 25 no deposit

roulette tafel spelInloggen via je inloggegevens. 1561 Mensen gingen u voor!"(Vereist)" geeft vereiste velden aanlive roulette casino 40 free spins Een eerste vereiste storting moet minimaal 10 of 20 euro zijn, afhankelijk van het casino.Hieronder hebben we een paar online casino’s geplaatst waarvan wij weten dat ze betrouwbaar zijn. 1561 Mensen gingen u voor!geld verdienen met online wedden

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >