Sociaal leren

2025-01-16 12:28:52

Gepost in: Auteur:

{title}online casino 5€n uitkeringspercentage van 98.20% is een spel vanaf eigen bodem. Wanneer je deze in beeld krijgt kan het winnende combinaties geven en plekken opzij schuiven op lege plekken van de rollen.nederlandse gokkasten app Er zijn twee bonusfuncties aanwezig om je op weg te helpen bij het winnen van meer credits. In dit bonusspel ontvang je prijzen vermenigvuldigd x3. De hooivorken kunnen op rollen 3, 4 en 5 terechtkomen en bij een compleet maken van een combinatie 1x tot 4x vermenigvuldiger bieden.gokkast afstellen

urban one casino

casinoeuro 33 pl Deze online slot heeft 97. Het thema is geïnspireerd door het Zuiden van Texas en brengt een aantal kleurrijke cartoon-uitziende karakters in beeld. Dit keer gaat het om een leuk ontwerp genaamd Big Bad Wolf, gebaseerd op het sprookjesverhaal met de biggetjes en de boze wolf. Het zijn de ‘Swooping Reels’ functies die beschikbaar zijn in rondes waar je gratis spins geactiveerd hebt die dit spel zo interessant maken.Het spel Good Girl Bad Girl heeft een 97. Eén ervan is ‘Oil Dividend’ waar je tot 100x je oorspronkelijke inzet kunt winnen.best online casino of 2022

casino slots top

casino live bonus35% RTP en wees er zeker van dat je regelmatig leuke prijzen pakt. De muntwaarde kan je zelf instellen van 0,02 euro tot 1 euro en je krijgt de mogelijkheid om dit spel met 15 of 30 winlijnen te spelen. Met deze karakters is het mogelijk om combinaties te vormen.casino amsterdam bijlmer arena Het zijn de ‘Swooping Reels’ functies die beschikbaar zijn in rondes waar je gratis spins geactiveerd hebt die dit spel zo interessant maken. Texas Tea 97. Het is een 5-rollen slot met 10 winlijnen en biedt een zeer kleurrijk thema met de sprankelende symbolen.simple casino cake

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >