Sociaal leren

2024-09-09 06:17:34

Gepost in: Auteur:

{title}casino bet 89 Daar heb je toch Las Vegas en Atlantic City? Lokaal onderzoek heeft aangetoond dat de 75% procent van alle Canadezen wel eens een gokje heeft gewaagd. De wetgeving is zo gedateerd dat zij daarin nog een oude munteenheid hanteert.coin master spin gratis ita Dat zijn gokkasten die je in elke Australische kroeg vindt. Waarom? Ze houden van paarden racen, kaarten en vooral van de loterij.holland casino utrecht leeftijd

casino royale monte carlo dress code

roulette casino ligne Het is een van de rijkste volken ter wereld, dus ja, dat kan wel even aan. Het is een van de rijkste volken ter wereld, dus ja, dat kan wel even aan. 2.Populaire online casino's bij Nederlandse spelers Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. En nee, de Verenigde Staten staan er niet in. GriekenlandNa alle crises die het land heeft doorgemaakt, zou je het eigenlijk hier niet in het rijtje verwachten.blackjack j q k

big 5 casino bonus

super mario sunshine casino king boo Deze bestaat al lang niet meer, maar de traditie heeft de tijd wel overleefd. SpanjeDe andere zuiderburen houden er ook wel van.Populaire online casino's bij Nederlandse spelers Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.online gokken op voetbalwedstrijden9. Dat is met zulke grote inwonersaantallen ook niet moeilijk te voor te stellen. CanadaDe Canadezen houden vooral van krasloten.huuuge casino gift yourself

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >