Sociaal leren

2025-04-24 08:59:27

Gepost in: Auteur:

{title}888 casino us Het is hierbij heel belangrijk om, voordat je de gratis spins claimt, in de bonusvoorwaarden te checken wat deze rondspeelvoorwaarden zijn. Dan kun je dit geld ook daadwerkelijk uit laten betalen.FAQTips Snel naar Home ›Bonussen ›Free Spins Bonus Hier ontvang je free spins als welkomstbonus!global live casino no deposit bonus Het is hierbij heel belangrijk om, voordat je de gratis spins claimt, in de bonusvoorwaarden te checken wat deze rondspeelvoorwaarden zijn.Rondspeelvoorwaarden tot aan 35x vinden wij van Bestecasinobonussen. Het is dan zoncasino nederlands onlinede van je storting en je hebt niks aan de gratis spins.online casino canada legal

xfinity live casino

live casino belgie Dat betekent dat je €50 × 10 = €500 moet inzetten nog voordat je jouw winsten kan uitcashen. Soms kun je zelfs kiezen. Wanneer je met gratis spins gaat spelen, speel je altijd voor echt geld. In de meeste gevallen kun je deze inzetten op een gokkast. Want ook wanneer je gebruik kan maken van een bonus moet je zorgen dat je verantwoord gokt. Ontvang tot wel 400 Free Spins!slots village casino sign up bonus

best online casino free bonus

gokken online spelletjes Let er op dat je ze op tijd hebt ingezet om vrij te kunnen spelen.Rondspeelvoorwaarden tot aan 35x vinden wij van Bestecasinobonussen."(Vereist)" geeft vereiste velden aanrysk roulette spel Dan zal de exclusieve bonus eerst rondgespeeld moeten worden.nl nog oké. Dit betekent dat jouw gratis spins eerst een aantal keer ingezet moeten worden.casino online hack

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >