Sociaal leren

2025-01-13 08:37:47

Gepost in: Auteur:

{title}filippa k black jacket Als die verschijnt en je schiet het juiste symbool die en die multiplier verschijnt dan krijg jij 50x500x=25. Als men heeft ingezet op Cash Hunt dan mag je meespelen.Pachenko.mejor casino online blackjack In juli 2020 denken we dat Crazy Time op de markt gaat komen. Rechts: Achter elk symbool zit een multiplierBest mogelijk uitkomst: Stel dat de standaard multipleir 50x is en wordt gekoppeld aan Cash Hunt. Erg leuk en frustrerend tegelijk, want de kans is groot dat je niet op de grootste multiplier hebt geschoten.oranjecasino.nl zoeken

f&f black fur jacket

casino games zambia Wij verwachten er heel veel van. De spelleider laat langs een wand met allemaal uitsteeksels een schijf vallen die telkens door dcasino mr greene uitsteeksels van richting verandert. De maximale multilier in Cash Hunt is 500x. Als men heeft ingezet op Cash Hunt dan mag je meespelen. Cash Hunt lijkt op een schietspel bij de schiettent op de kermis. Men zal dus ook zien wat je had gewonnen als je een andere flipper had gekozen.nederland casino online

bronze casino mobile

casino live monopoly Rechts: Achter elk symbool zit een multiplierBest mogelijk uitkomst: Stel dat de standaard multipleir 50x is en wordt gekoppeld aan Cash Hunt. Veelgestelde vragen over Crazy Time 🎯 Hoeveel verschillende Bonusrondes zijn er? Rechts: De schijf valt naar beneden.riverbelle casino dan verschijnt het grootste rad van avondtuur met maar liefst 66 vakken erop. Zelfs alleen al kijken naar Crazy Time is ontzettend leuk. De RTP (Return To Player) van het spel Crazy Time ligt op 95,50%.40 free spins no deposit uk

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >