Sociaal leren

2025-04-23 11:06:38

Gepost in: Auteur:

{title}wildz casino auszahlung De makkelijkste manier om gratis te spelen is op onze website. Je kunt ook selecteren op de ontwikkelaar.Wanneer win je bij het spelen op een gokkast?beste casino bonusInzetten is eenvoudig: bepaal met hoeveel winlijnen je wilt spelen. De rollen bevatten symbolen en tekens zoals getallen, kaartsymbolen of andere afbeeldingen. In dat geval hebben we alleen een review met wat afbeeldingen en heel soms een video van de betreffende gokkast geplaatst.runnerz wedden op paarden

mr green casino affiliates

mr green casino offline Vrijwel alle online gokkasten zijn zowel gratis als voor echt geld te spelen op je mobiele telefoon.Spelen met echt geldHeb je voldoende geoefend en wil je met echt geld spelen? Zoek de gokkasten Type in onze zoekmachine de gokkast van je keuze in.Soorten gokkastenEr zijn veel namen voor gokkasten. Sommige hebben een hoger starttarief omdat ze altijd met een minimaal aantal winlijnen spelen.Een andere soort is de “jackpot gokkast”.huuuge casino gifts

casino games quick hits

vegas slots online free games Een gokkast is een spel met drie of meer rollen die draaien.Allereerscasino monte carlo pricet is er de “klassieke gokkast”.van hun gokkasten vrij te geven.kein online roulette mehr Als je blut bent kan je een nieuw saldo krijgen door de pagina te verversen. In de regel is het zo dat je meer winkansen hebt als je met meer rollen en winlijnen speelt. Dit vraagt om een wat hogere inzet, maar zoals gezegd heb je dcasino monte carlo priceaardoor wel veel meer kans dat je iets wint.best online casinos for keno

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >