Sociaal leren

2025-04-19 07:22:04

Gepost in: Auteur:

{title}casino games amazon Rich Uncle Pennybags neemt je mee naar een bonusronde als het rad stopt op ‘Roll 2’ of ‘Roll 4’ als je hierop hebt ingezet. In de tweede ronde vier, en in de derde ronde nogmaals vier.3.beste sport wedden Om het Live Infinite Blackjack spel nog leuker te maken heeft Evolution Gaming er een Six Card Charlie regel aan toegevoegd. Daar is een live host aanwezig om met de bank te communiceren over de biedingen. Verder is er nog een aantrekkelijke vrouwelijke medewerker van Evolution Gaming die de koffers opent per ronde.leovegas online casino

best casino kathmandu

online casino 77 Daar is het de bedoeling dat je een paar vormt met de eerste twee kaarten die op tafel worden uitgedeeld. Selecteer zelf de koffer waar je het geld in wilt stoppen. Het hoofddoel is hetzelfde: de live dealer verslaan met een waarde die dichter in de buurt van 21 ligt. In het Top Up spel is het mogelijk om koffers extra waarde mee te geven. De 21+3 weddenschap bij blackjack betaald geld uit aan de hand van de gevormde pokerhand. Alle spelers maken gebruik van deze twee-kaart hand.gta 5 online roulette glitch

new online casino games 2022

simple casino.com3. In de eerste ronde zijn het er drie.3.live casino dream catcherneer je besluit om een deal te sluiten voor een goed bod van de bank. Daar is het de bedoeling dat je een paar vormt met de eerste twee kaarten die op tafel worden uitgedeeld. Het hoofddoel is hetzelfde: de live dealer verslaan met een waarde die dichter in de buurt van 21 ligt.online roulette computer

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >