Sociaal leren

2025-04-24 09:28:07

Gepost in: Auteur:

{title}online casino fast withdrawal In tegenstelling tot andere live kaartspellen, is de omgeving hier niet aan een standaard speeltafel. De bonuskaarten bevatten multipliers of andere spannende functies. Wil je jouw potentiële winst verhogen?huuuge casino download pc Het belangrijkste om te onthouden zijn de bonuskaarten en wat ze inhouden. Ga mee op premiejacht en je zal je niet snel vervelen! Ga mee op premiejacht en je zal je niet snel vervelen!goede goksites

lucky 9 online casino

big 5 casino bewertung In tegenstelling tot andere live kaartspellen, is de omgeving hier niet aan een standaard speeltafel. De Bounty Hunt is de premiejacht. Elk doelwit heeft een verborgen multiplierwaarde. Bekijk alle spellen Livegang van Dead or Alive SaloonDead or Alive Saloon is momenteel nog niet te spelen. De Bounty Hunt is de premiejacht. Het spel zal naar verwachting eind november 2022 live gaan.xpokies casino bonus codes

plus grand casino d europe

voetbalgokken belgie Bekijk alle spellen Livegang van Dead or Alive SaloonDead or Alive Saloon is momenteel nog niet te spelen. Voorspellen wat de volgende speelkaart wordt en onderweg zoveel mogelijk multipliers verzamelen. Bekijk alle spellen Livegang van Dead or Alive SaloonDead or Alive Saloon is momenteel nog niet te spelen.best online casino registration bonus Dit wordt weergegeven in de gebruikersinterface en wordt ingesteld wanneer een nieuwe ronde begint. De minimale inzet is €0,20 en de maximale inzet is €1000. De ronde gaat gewoon verder.f 777

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >