Sociaal leren

2025-07-08 20:42:00

Gepost in: Auteur:

{title}spin diamond gratisSticky wilds blijven een aantal beurten plakken. Als je deze soort wild draait, krijgt deze de volgende beurt letterlijk een duwtje over het speelveld. Bij sommige gokkasten klapt de wild zich ook standaard uit als hij op de eerste rij van een bepaalde rol valt.internet casino nederland Om het spel net wat aantrekkelijker t Bij andere spellen levecasino mega gamingrt het uitklappen van een wild-symbool je een gratis nieuwe draaibeurt op. In een bonusspel vaak zelfs tot het gehele bonusspel is afgelopen.slotwolf casino bonus

mega jack casino technology

euromania casino Na elke nieuwe draaibeurt verplaatst deze wild zich een rol naar links of naar rechts. Daar komt nog eens bij dat deze je ook zomaar een bonusronde, zoals een free spins bonus, op kunnen leveren.Draai je niet een, maar bijvoorbeeld twee multiplier wilds in één winnende combinatie? Als je deze soort wild draait, krijgt deze de volgende beurt letterlijk een duwtje over het speelveld. Alleen: dat zien ontwikkelaars van de spellen ook.Daarmee zijn multiplier wilds een hele nuttige soort wild.one casino account verwijderen

888 casino offnet nicht

slot machine free play strategytbetalende reguliere symbool. Hoe vaak er vermenigvuldigt wordt, hangt af van de waarde van de wild. Zocasino mega gaming kun je dus echt flink meer verdienen dan in de reguliere uitbetalingstabel is opgenomen.betfirst casino no deposit bonus codeDaarmee zijn multiplier wilds een hele nuttige soort wild. In een bonusspel vaak zelfs tot het gehele bonusspel is afgelopen.Daarmee zijn multiplier wilds een hele nuttige soort wild.online casino tipico legal

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >