Sociaal leren

2025-04-24 08:06:32

Gepost in: Auteur:

{title}pokerstars casino tips Dit is eigenlijk het tegenovergestelde van een “Pass Line” inzet. Deze weddenschap blijft van kracht tot ofwel het “POINT” nog een keer wordt gegooid (= jij wint) of er wordt een 7 gegooid (= je verliest). Is de worp 12 dan blijft de inzet staan.leovegas casino bonus udbetaling Dit betaalt 4:1 uit. De tweede groep zijn de “MULTI ROLL BETS”, deze kunnen na 1 worp over zijn maar kunnen ook meerdere worpen blijven staan. Als het “Point” getal eerder wordt gegooid dan een 7, verliest deze speler zijn inzet.toto programma voetbal

casino roulette a proximité

best casino payouts Alle nummers hebben een 1:1 uitbetaling behalve 2 en 12, die betalen 2:1 uit.Je kunt doorgaan met het plaatsen van nieuwe weddenschappen tijdens de “POINT ROLLS”. Uitbetaling is 15:1 MULTI-ROLL BETS bij Craps LiveNaast de inzetten die slechts 1 worp geldig zijn, de zogenaamde “ONE ROLL BETS”, zijn er ook inzetten die meerdere worpen kunnen blijven staan. Is de uitkomst 2, 3 of 12 is, verlies je de inzet. Uitbetaling is 30:1G) CRAP 11Wint als de volgende worp 11 is.Soorten weddenschappen bij Craps LiveJe kunt de weddenschappen indelen in twee groepen.werken holland casino venlo

leovegas casino sverige

casino best 11 Is de uitkomst 2, 3 of 12 is, verlies je de inzet. Uitbetaling is 30:1E) CRAP3Wint als de volgende rol 3 is. Dit getal wordt nu “POINT” genoemd.casino live house Is het resultaat 2, 3 of 12 is, verlies je. De Puck verandert in “OFF” als de weddenschap voorbij is. Is de worp 12 dan blijft de inzet staan.pokerstars reload deposit bonus code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >