Sociaal leren

2025-01-13 08:36:18

Gepost in: Auteur:

{title}casino games u win real money Net zoals veel spelers hun eigen favoriete spellen hebben, zullen sommigen ook een voorkeur hebben voor een bepaalde software ontwikkelaar. Deze code wordt uitgevoerd op onze server, of op uw apparatuur. In het onderstaande document informeren wij u over het gebruik van cookies op onze site.bwin casino in deutschland verbotenCookiebeleid (EU) Home › Cookiebeleid (EU) Dit Cookiebeleid is voor het laatst bijgewerkt op 6 juli 2023 en is van toepassing op burgers en wettelijk permanente inwoners van de Europese Economische Ruimte en Zwitserland. Live casino’s bieden vaak software van bijvoorbeeld Evolution Gaming of Authentic Gaming aan. De meest veilige betaalwijzen zoals Paysafecard, Neteller, Skrill en / of Bankoverschrijving zijn beschikbaar gesteld.toto nederlandseloterij

luckydays betrouwbaar

7 black jack ct little rock ar 72204bestecasinobonussen. Verder is het belangrijk dat een casino site genoeg informatiecasino live online free biedt en er een FAQ sectie aanwezig is. Ook wij vinden het belangrijk dat er een goede ondersteuning aanwezig is om je te helpen als er een probleem voor doet.3.nl (hiecasino live online freerna: “de site”) wordt gebruikgemaakt van cookies en andere aanverwante technieken. 1561 Mensen gingen u voor!wildz casino geld auszahlen

turbo casino contact

betchan casino freak Deze code wordt uitgevoerd op onze server, of op uw apparatuur.Klantenservice en ondersteuningHet kan veel irritaties opwekken als je met een probleem zit en nergens hulp kunt vinden. Om dit te doen worden er met behulp van web beacons verschillende gegevens van u opgeslagen.mega casino slots Wat is een web beacon? Kijk dan even goed rond op Bestecasinobonussen. Wat zijn scripts?holland casino enschede leeftijd

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >