Sociaal leren

2024-09-11 04:16:40

Gepost in: Auteur:

{title}new online casino table games Dit is bijvoorbeeld ‘Four Aces' en 4 2en, 4 3en of 4 4en. Theoretisch RTP: 99,17%Double Double BonusDeze variant kent nog wat andere extra handen dan Bonus Poker. De Royal Flush is de hoogste en beste combinatie die je in het poker kan hebben.eurocasino review Wat is XXXtreme Lightning Baccarat? Dit betekent dat een ‘2' alle andere kaartsymbolen kan veranderen voor een winnende combinatie, net zoals je gewend bent van wild-symbolen in gokkasten.Theoretisch RTP: 97,96%Deuces WildIn deze variant speel je met ‘wilds', welke als ‘joker' gezien kunnen worden.frank casino ep heroes of tomorrow

hollands casino breda

cherry jackpot online casinoTheoretisch RTP: 98,91%Bonus PokerOok hier speel je met bekende pokerhanden, alleen worden er hier wat extra handen toegevoegd voor een grotere uitbetaling. ♣️ Hoeveel kan ik inzetten? Bij deze uitbetalingstabel zul je pas winsten uitbetaald krijgen vanaf een paar met twee 'tienen' of hoger. Namelijk: XXXtreme Lightning Baccarat. Om mee te spelen moet je minimaal €1 inzetten per ronde. Wat is XXXtreme Lightning Baccarat?holland casino blackjack rules

bet 535 casino

21casino 50 free spins De maximale inzet voor dit spel is €5000 per ronde.XXXtreme Lightning Baccarat XXXtreme Lightning Baccarat is de opvolger van Lightning Baccarat. ♥️ Wanneer kan ik dit spel spelen?huuuge casino promo codes 2022 ♦️ Wat is de maximale uitbetaling?000. Nog hogere multipliersJe speelt dit spel net als Lightning Baccarat, alleen dan met nog hogere multipliers.win in casino slot machines

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >