Sociaal leren

2025-01-19 11:21:47

Gepost in: Auteur:

{title}cresus casino roulette live In deze Zeppelin worden dobbelstenen gegooid en het aantal ogen zal bepalen hoeveel stappen er genomen mogen worden op het Live Monopoly bordspel. Eindigt het rad op een van deze dan gaat het bonusspel van casino live 888start. Bepaal de inzet Vervolgens kun je de inzetten plaatsen op de gewenste inzetmogelijkheden.free spin casino francais7. Wanneer men er achter komt dat het spel wat vertraagd is kan men naar ‘Instellingen’ in het menu gaan en de videokwaliteit wijzigen (laag, medium, hoog of HD).7.777 casino vegas

21 casino 10 euro

best e casino Ze zullen communiceren met de spelers, grappen maken en spelers entertainen. Dubbel gooien betekent een extra roll.2. Vervolgens komt er een zeppelin in beeld.Dit betekent namelijk dat er vier keer achter elkaar twee dobbelstenen gegooid worden. Het bonusspel begint Als het rad stopt op 2 Rolls of 4 Rolls dan start het Monopoly spel.m.la fiesta casino

monte carlo casino kokemuksia

jack casino amsterdam noord De limieten voor een “Bet Behind” liggen lager, namelijk tussen de €0,50 en €100 per keer. Het spel keert terug naar de studio voor een nieuwe draai aan het rad. Bij Live Blackjack Party is het mogelijk om met minimale inzetten van €5 en maximale inzetten van €1000 te spelen.online bingo casino no deposit bonus Ze zullen communiceren met de spelers, grappen maken en spelers entertainen. Deze hebben plaats gemaakt voor zes bonus vakken. Uiteraard zullen 4 Rolls beter zijn dan 2 Rolls.casino blackjack online free game

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >