Sociaal leren

2025-02-16 08:40:59

Gepost in: Auteur:

{title}the one d casinone casino spellen en live casino spellen. Stock Market Live Poker Craps Slots Speelautomaten Videoslots Live casino Blackjack Roulette Video poker Welke bonussen zijn beschikbaar?Vergelijkbare casino’s Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.jack 888 casino 1561 Mensen gingen u voor! Zo zie je bijvoorbeeld Red Tiger, NetEnt en Big Time Gaming terug in het aanbod. 1561 Mensen gingen u voor!online casino games demo

bob casino legit

casino games on net 1561 Mensen gingen u voor! Home › Casino’s › Goldrun Casino Algehele beoordeling 7,6Bonus7,5Spellen8,1Klantvriendelijkheid7,8Design website7,9Snelheid Uitbetaling6,5Bonussen van Goldrun CasinoBij Goldrun Casino heb je een dagelijkse bonus.nl Lees review LeoVegas Lees review Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Wij houden je op de hoogte! Dat betekent dat spelers uitgedaagd worden om het op te nemen tegen streamers. 10%.casino marie christine

casino live login

holland casino multi rouletteWat weten we tot nu toe over SpinzSpins is een online casino wat opgericht is in 2019. We verwachten dat ze dit in Nederland ook zullen gaan doen als ze hier een vergunning voor krijgen. Spinz is geïnspireerd op online streamers.online casino games free money"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Elke dag krijg je 10 Free Spins.LicentiesBetaalmethodesSoftwareWelke spellen kun je spelen bij Spinz?online gokken belastingvrij

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >