Sociaal leren

2024-12-13 20:19:41

Gepost in: Auteur:

{title}casino heroes login Je speelt dan voor een Return To Player van 96,50%, wat een prima percentage is voor dit soort spellen. Je speelt al mee vanaf 10 eurocent per ronde. Hiervoor gebruik je de chatfunctie, die je ook onderaan het scherm terugvindt.jogar texas holdem poker online🎡 Wat is de RTP? Dan kan je maximale uitbetaling oplopen tot 250 keer je inzet. Inzet, RTP en uitbetalingenJe kunt heel makkelijk een eigen inzet bepalen.free spin casino joka

e games casino branches

boo casino auszahlung Je kunt namelijk al spelen vanaf €0,10. Ophogen kan tot maximaal 1000 euro voor elk getal. Vervolgens gaat het rad draaien en als het rad op het getal waar jij op ingezet hebt stopt, dan win je. Dan lees je eenvoudig een volledige review over het online casino. Geïntegreerd hierin is de live ondersteuning, die je kan helpen bij vragen of bij problemen tijdens het spelen van het spel. Geïntegreerd hierin is de live ondersteuning, die je kan helpen bij vragen of bij problemen tijdens het spelen van het spel.video spin gratis

casino euro auszahlung

one million casino Wil je meer weten over het specifieke online casino? Je kunt dan niet alleen chatten met medespelers, maar ook in contact komen met de dealer die het spel op dat moment begeleid. Ook een voordeel: ondanks dat het spel live gespeeld wunibet casino new jerseyDaarmee is Mega Wheel een heel vermakelijk alternatief voor het zoveelste tafelspel of de zoveelste gokkast.🎡 Wat is de RTP? Dan lees je eenvoudig een volledige review over het online casino.best online casino eu

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >