Sociaal leren

2024-09-20 12:21:39

Gepost in: Auteur:

{title}roulette casino 60 cm Houd er rekening mee dat een bepaald circuit beter geschikt is voor Max dan de ander. Gebruik dit soort info als je gaat wedden op Max Verstappen. Hoe meer u zich verdiept in de baan, de coureur etc.casino noord holland Blijft het droog dan zullen de teams een andere strategie kiezen dan bij regen of schijn van regen. Maar niet alleen specifiek gericht op Max, maar ook op zijn team Red Bull Racing. In welke staat is de auto?150 free spins no deposit

werken bij holland casino utrecht

online poker games real money usaOok leuk om te lezen Tips Kun je in Nederland gokken op paarden?Andere populaire weddenschappen zijn op welke positie Max Verstappen tijdens kwalificaties of races eindigt. Daarnaast kunt u live tijdens de wedstrijd gokken.🏎️ Waarom houden coureurs tijdens een race een pitstop? des te groter de kansen worden om te winnen met een weddenschap. Wij houden je op de hoogte!huuuge casino level up fast

maria casino askgamblers

jack casino blackjack Door de lastige symbolen lijkt het een moeilijk spel maar het heeft veel weg het bij ons bekende jokeren. Max Verstappen is de zoon van Jos Verstappen, voormalig Formule 1-coureur. Daarnaast kunt u live tijdens de wedstrijd gokken.hoeveel vestigingen heeft holland casino Daarnaast kunt u live tijdens de wedstrijd gokken.De meeste mensen kijken alleen naar de race (de wedstrijd op zondag) maar op vrijdag en zaterdag zijn de vrije trainingen en kwalificaties. Wij houden je op de hoogte!top 10 online casinos south africa

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >