Sociaal leren

2025-07-08 18:49:13

Gepost in: Auteur:

{title}russian roulette rules10 = €15,50. Je zet hier €5 op in. Op deze manier kom je erachter wat je kunt winnen op die weddenschap.casino online 10 euro bonusnl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! 1561 Mensen gingen u voor!Klik hier voor legale Nederlandse casino aanbiedersCasino777 Lees review Jacks.sugar creek casino jobs

roulette thuis

holland casino breda bellen Het is uiteraard erg leuk dat Holland Casino Online veel verschillende bonussen aanbiedt.Interwetten biedt verschillende casino bonussen aan.Stel: je gaat wedden op een voetbalwedstrijd waarbij de quotering 3. Hiervoor neem je contact op met de klantenservice. Wanneer je een account aanmaakt, dien je ook persoonlijke limieten in te stellen. Holland Casino Online heeft in de fysieke vestiging in Scheveningen een ruimte speciaal ingericht om live dealer spellen aan te bieden.huuuge casino itunes

leovegas casino apk

holland casino valkenburg valkenburg nederland Dit van oorsprong Oostenrijkse bedrijf geeft jou de mogelijkheid om te genieten van online casino spellen en te wedden op online sportwedstrijden. Je zet hier €5 op in.Dit casino heeft op dit moment (nog) geen vergunning van de Kansspelautoriteit derhalve is het niet mogelijk om deze review te lezen .bitcasino monopoly Dat betekent dat jouw mogelijke winst als volgt is: €5 x 3. Ook is het niet mogelijk om via Bestecasinobonussen. Het zijn er een hoop, dus we zullen ze hieronder voor je toelichten.spelregels blackjack casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >