Sociaal leren

2025-04-26 10:25:43

Gepost in: Auteur:

{title}win2day casino Hoe ziet een online casino bonus eruit? Dat betekent: Jouw saldo is €50,00. Maar je hebt wel €10 extra op je saldo.casinoeuro 29Het spelaanbod van online casino's is vaak zeer uitgebreid.Live casino: vormen van live tafelspellen met een echte dealer, zoals Live Blackjack, Lightning Baccarat en Super Stake Roulette.Poker: het online spelen van poker(varianten) tegen echte spelers, zoals Cashgames, Sit&Go's en Hold'em.betsson casino and sports

n1 casino contact

simple casio g shock Er zijn ontzettend veel software ontwikkelaars op de markt, die telkens bezig blijven met het ontwikkelen van nieuwe casino spellen.Bingo: bingo spelleHoe speel ik een casino bonus vrij? Hierin worden alle inzetten meegenomen tijdens het spelen.Een casino bonus wordt altijd weergegeven in de vorm van een tekst en/of afbeelding.nl draait alles om het informeren van onze bezoekers over de beste online casino bonussen.pokerstars casino nl

roulette casino virtuelle

online casino 2022 casinobonusca Maar je hebt wel €10 extra op je saldo. Het live casino draagt maar 10% bij.Bingo: bingo spellemigliori casino live onlineHet spelaanbod van online casino's is vaak zeer uitgebreid. Je kunt het spelaanbod vaak opdelen in verschillende categorieën:Gokkasten: fruitautomaten, videoslots, klassieke gokkast, jackpcasino games with free spinsot slots, etc.Tafelspellen: vormen van tafelspellen die je tegen de computer speelt, zoals roulette, blackjack en craps.fiesta casino la union

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >