Sociaal leren

2025-02-07 09:54:22

Gepost in: Auteur:

{title}top ten casino offers Er is een breed aanbod uit:GokkastenTafelspellenLive CasinoSportweddenschappen🔅 Kan ik live wedden? Daarnaast is er zelfs een bonus voor diegenen die weddenschappen op sporten mobiel afsluiten. Je kunt nu klikken op “Inloggen” om te gaan beginnen met spelen.casino nederland engels 1561 Mensen gingen u voor! Maximaal €500.comOpgericht in1997EigenaarInterWetten Gaming LtdTalenSupport[email protected]Telefoon0800-880998LicentiesBetaalmethodesSoftware4ThePlayerGamevyPG SoftWelke spellen kun je spelen bij Interwetten?bitcasino forum

maria casino contact

online blackjack vs casino Het online casino bestaat al lange tijd en heeft daarom veel ervaring in de branche. Je kan als geregistreerde speler gebruikmaken van veel verschillende bonussen. Aan bonussen kom je ook zeker niks tekort. 1561 Mensen gingen u voor! Je hebt meer dan genoeg keuze uit gokkasten, tafelspellen, live casino spellen, game shocasino games mod apkws en sportwedstrijden. Er is een breed aanbod uit:GokkastenTafelspellenLive CasinoSportweddenschappen🔅 Kan ik live wedden?mega casino online

bet casino malaysia

huuuge casino experience 🔅 Welke casino spellen kan ik spelen bij Interwetten? 1561 Mensen gingen u voor! Klik op Ă©Ă©n van de opties om door te gaan naar storten.kenzo casino apk 🔅 Na hoeveel tijd wordt ik uitbetaald? Je kan kiezen uit verschillende betaalmethodes om een storting te plaatsen. Ook is het niet mogelijk casino games mod apkom via Bestecasinobonussen.gokkast roadrunner spelen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna GĂŒroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >