Sociaal leren

2024-12-09 17:49:51

Gepost in: Auteur:

{title}bob s casino Pas dan mag eventuele winst worden opgenomen. Daarmee zal je echter heel snel door je bankroll van €10 heen zijn. Het meest cruciale van deze voorwaarden is de rondspeelregel.online casino echtgeld niedersachsen Blackjack is een van de meest strategische casinospellen.Kijk door Google Afbeeldingen.Uiteindelijk hoef je niet zo vaak op de strategiekaart te leunen.mario 64 ds casino

lvbet casino no deposit bonus code

mr play casino contact number De beste aanpak is om gewoon voor de lol met e Speel Zo speel je blackjack met slechts €10 bij: Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Je kunt altijd dromen, maar met €10 kom je waarschijnlijk niet ver. In sommige gevallen kun je met deze aanbiedingen honderden dollars verdienen.200 x 10 = €2. Vaak levert dat het tegenovergestelde resultaat op.bwin casino mit paypal

casino monte carlo döbeln

roulette casino live avis Laat je niet verleiden om meer in te zetten dan de minimale tafellimiet.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Het oefenprogramma geeft aan wanneer je een goede of juist een verkeerde beslissing neemt.spinia casino online Het is niet makkelijk om met €20 zo’n hoog bedrag rond te spelen, maar onmogelijk is het ook niet. Dat geldt niet alleen wanneer je met slechts €10 speelt. Ook met een bankroll tussen de €20 en €100 speel je terughoudend.casino slots 3d model

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >