Sociaal leren

2024-09-15 04:35:26

Gepost in: Auteur:

{title}simple casino gamesMahjong wordt gespeeld met kunststof stenen die een hels kabaal kunnen maken als ze door elkaar worden geschud. Naast gokken op de winnaar kunt u ook gokken op andere dinegn. Zo zijn er genoeg opties beschikbaar.roulette online demo🏎️ Waarom houden coureurs tijdens een race een pitstop? Wij houden je op de hoogte! Op 15 mei 2016 wint Max zijn eerste race met het team Red Bull Racing.online casino mit jackpot

best online poker games to play with friends

casino monte carlo leon nicaragua In welke staat is de auto? Hoe meer u zich verdiept in de baan, de coureur etc. Ook gokken op de kwalificatie, het toekomstig wereldkampioen etc. Of lid worden van zijn Facebook pagina. Ook kan de jonge Nederlander heel goed inhalen.De meeste mensen kijken alleen naar de race (de wedstrijd op zondag) maar op vrijdag en zaterdag zijn de vrije trainingen en kwalificaties.casino online dunder

genting live casino online

spin casino 20 free spins Ook gokken op de kwalificatie, het toekomstig wereldkampioen etc. Zo kan je wedden of Red Bull Racing de constructeurstitel wint en / of Max verstappen de coureurstitel wint aan het einde van het seizoen. Zo kan je wedden of Red Bull Racing de constructeurstitel wint en / of Max verstappen de coureurstitel wint aan het einde van het seizoen.casino online games🏎️ Hoe win ik geld met wedden op Max Verstappen?"(Vereist)" geeft vereiste velden aan In de jaren 20 van de vorigpokerstars casino 10 free

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >