Sociaal leren

2024-07-22 04:26:54

Gepost in: Auteur:

{title}blackjack j q k Bonusvoorwaarden van goksites controlerenDe bonusvoorwaarden bepalen de waarde van de online casino bonus. Goksites bieden ze aan registrerende klanten.Wekelijkse PromotiesNiet alleen als VIP kan je terecht bij online goksites met bonus.real live online blackjack Of de klanten die ervoor kiezen om een storting te doen.nl helpt je hier een handje bij. En heb je budget en neem je graag risico’s?evobet casino review

solliciteren holland casino

jackpot party casino online free De wekelijks terugkerende casino promoties zijn erg geliefd onder het bestaande klantenbestand. Vind hieronder informatie over de beschikbare casino bonussen voor goksites en bepaal zelf welke het beste bij je past.Wekelijkse PromotiesNiet alleen als VIP kan je terecht bij online goksites met bonus. Goksites hebben op een specifieke pagina aangegeven hoeveel geldinleg nodig is om 1 punt te verzamelen. Bij een enkele kansspelaanbieder is het mogelijk dat er 20% tot 25% vrijgespeeld wordt. Gratis spins kan je op meerdere manieren claimen.fruitmachine tool

pokerstars casino bonus 2022

win casino chorreraBelangrijk! Mensen die zich verliezen in het gokken hebben geen rem door sociale controle. Goksites bieden ze aan registrerende klanten.turbotax casino winnings Speel alleen bij goksites met bonus die in het bezit zijn van een licentie van de Nederlandse Kansspelautoriteit. Cashback bonussen zijn tevens ook beschikbaar, waar je geld terug ontvangt op je verloren geldbedragen. Je verkregen bonusbedrag is €50,00 x 30 = €1500,00.50 lions slot machine free play

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >