Sociaal leren

2025-02-12 01:09:12

Gepost in: Auteur:

{title}situs casino bet 77 Wil je met meer gratis spins Starburst spelen? Ontvang je bij een casino een NetEnt bonus? Om van een NetEnt bonus gebruik te kunnen maken zal je doorgaans geregistreerd moeten zijn.wager bet casino no deposit bonus Dit zijn immers exclusieve casino bonussen die of alleen op NetEnt spellen of bij NetEnt casino’s gespeeld kunnen worden. Dat doe je door het bedrag dat je aan bonus krijgt een bepaald aantal keren rond te spelen. Je kunt daarbij hetzelfde saldo gebruiken en eventueel aanvullen met alle grote bekende stortingsmethodes.magic red casino hrvatska

roulette casino uitleg

gratis gokkast zeus 3 Extra geld wordt toegevoegd op basis van een tussentijdse storting en berekend aan de hand van een percentage. Het minimale aantal free spins dat je voor deze gokkast kunt gaan krijgen? Het aantal keren dat je NetEnt bonussen moet vrijspelen hebben we vanzelfsprekend ook op onze bonussite vermeld. 1561 Mensen gingen u voor!000 aan bonusgeld verkrijgen. Wil je met meer gratis spins Starburst spelen?white lion casino connexion

casino online c

mobile.rembrandt casino Welk percentage dit is? Heb je nog geen account en ga je mobiel gokken? Hoe je een NetEnt bonus online vrij moet spelen?online roulette legal Als er een reload promotie wordt gehouden is dit tijdens een bepaalde periode. Turbo Casino is in dit geval dan het meest aangeraden casino.Welkomstbonus over je eerste stortingsbedragVerder is er ook nog een welkomstbonus te krijgen op basis van geld.enzo casino kokemuksia

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >