Sociaal leren

2025-02-08 03:54:37

Gepost in: Auteur:

{title}gokken met geld als inzetHet is nu tijd voor een nieuwe “COME OUT” rol. En dan zijn er ook nog inzetten die altijd gedaan kunnen worden.B) SEVENJe wint als de eerstvolgende rol 7 is.unibet casino pokerHet is nu tijd voor een nieuwe “COME OUT” rol.Don’t Pass inzetBij een “Don’t Pass” inzet, wedt de speler tegen de Shooter. Dit getal wordt nu “POINT” genoemd.mobile casino uk

bob casino uttag

casino online bonus gratis Wordt het “Point” getal eerder gegooid dan de 7 win je, wordt eerst 7 gegooid, verlies je je inzetten. De dobbelstenen worden gegooid. De Puck verandert in “OFF” als de weddenschap voorbij is.B) SEVENJe wint als de eerstvolgende rol 7 is.Soorten weddenschappen bij Craps LiveJe kunt de weddenschappen indelen in twee groepen. Als een ander totaal wordt gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dat wordt dat het “Point” getal.casinoeuro jak usunąć konto

777 casino.com

betway casino games roulette live poker & slots Laten we deze twee groepen eens wat nader bekijken.Wordt er een ander totaal gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dan heet dat “The Point”. De Puck verandert in “OFF” als de weddenschap voorbij is.best casino online india Deze weddenschap blijft van kracht tot ofwel het “POINT” nog een keer wordt gegooid (= jij wint) of er wordt een 7 gegooid (= je verliest). Je ziet ook meteen wat het je oplevert als een van deze specifieke getallen de uitkomst van de worp is.Multi-Roll Bets tijdens de Come Out Roll (OFF)Pass Line inzetDe Pass Line-inzet is de basis inzet bij Craps, een weddenschap speciaal voor de “Shooter” (speler die gooit) om te winnen.slots online free no registration

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >