Sociaal leren

2025-05-19 03:26:42

Gepost in: Auteur:

{title}slotwolf casino bonusGold Vault Roulette in plaats van Gold Bar RouletteProsperity Tree BaccaratDit is een variant van baccarat, die super laagdrempelig is. Alleen zijn nu sommige vakjes op het wiel gevuld met een gouden sleutel.t is gebaseerd op de gokkast Extra Chilli.holland casino arnhem En ook de lotto is iets wat erg populair is.t is gebaseerd op de gokkast Extra Chilli. Sommige van deze gouden sleutels zullen zelfs multipliers bevatten, waarmee je het gehele Crazy Time rad vermenigvuldigd met deze multiplier.las vegas casino 2022

karamba online casino bonus code

7 cedars casino slot list Heb jij dit cijfer op je ticket? Heb jij dit cijfer op je ticket? Dat komt door de verschillende interactieve en unieke functies en bonusrondes van de live slot. Deze sleutel open de rode deur waarmee je het Crazy Time bonusspel gaat spelen! Er zal geen nieuwe Crazy Time komen, maar Evolution heeft wel een soortgelijk spel ontwikkeld Welke nieuwe spellen van Evolution komen er dit jaar?betsson casino login

free spins no deposit william hill

one casino geburtstag Crazy Time is een van de meest populaire live game shows. Denk hierbij acasino en ligne bonus d inscriptionan Sticky Scatters waarmee je in de volgende spin meer kans maakt op het bonusspel. Het bonusspel is uiteraard Pachinko zelf, maar dan met nog grotere multipliers!bet777 casino Dit is een gokkast van Big Time Gaming. Elke ronde is er een ‘Lucky Number', dit is het Lightning Number. Daarna wordt er één bal uit de andere tombola getrokken.holland casino arrangement

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >