Sociaal leren

2025-03-23 16:15:03

Gepost in: Auteur:

{title}online casino blackjack botStudioOnline zijn er verschillende varianten beschikbaar voor dit spel. Wij houden je op de hoogte! ♥️ Wanneer kan ik dit spel spelen?huuuge casino promo codes De Lightning Cards zijn volledig willekeurig. RTP: 99,54%Tens or BetterOok hier speel je met de bekende pokerhanden.000, maar in Nederland zijn de maximale uitbetalingen vaak gelimiteerd tot €500.blackjack 33

the white lion casino

bob casino 25 free spins Nog hogere multipliersJe speelt dit spel net als Lightning Baccarat, alleen dan met nog hogere multipliers. Het is video poker zoals je dat gewend bent, maar dan met een live dealer en echte kaarten. Theoretisch RTP: 99,17%Double Double BonusDeze variant kent nog wat andere extra handen dan Bonus Poker. Namelijk: XXXtreme Lightning Baccarat. Nog hogere multipliersJe speelt dit spel net als Lightning Baccarat, alleen dan met nog hogere multipliers. Je ziet in de uitbetalingstabellen ook dat bepaalde handen hier een hogere uitbetaling hebben.online casino s nederland

casino online jugar

casino games no deposit free spins000, maar in Nederland zijn de maximale uitbetalingen vaak gelimiteerd tot €500. Het is de opvolger van Lightning Baccarat, met nu nog hogere multipliers.Theoretisch RTP: 97,96%Deuces WildIn deze variant speel je met ‘wilds', welke als ‘joker' gezien kunnen worden.blackjack 888 casino Bij Video Poker Live kun je maximaal 800x je inzet winnen. Je speelt dit spel met nog hogere multipliers. Je speelt dit spel met nog hogere multipliers.roulette live stream

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >