Sociaal leren

2024-12-03 05:39:47

Gepost in: Auteur:

{title}gta v best casino heist Echter, dit heeft niet per se met het tijdstip te maken. Echter, dit heeft niet per se met het tijdstip te maken. Gokkasten worden veel gespeeld en zijn zeer populair.circus casino boortmeerbeek Daarom is de kans groter dat er op een van die tijdstippen een jackpot valt. Wij houden je op de hoogte! Misschien is dit ook interessant?loyal casino inloggen

nederlandse gokkasten app

gratis speelautomaat spelen Een gokkast roept vaak wat vragen op bij spelers. Echter, dit heeft niet per se met het tijdstip te maken. Ga verantwoord met je geld om en houdt er rekening mee dat het tijdstip van spelen niets te maken heeft met het winnen van de jackpot. In plaats van naar een casino te rijden, kun je inloggen op je computer en beginnen met gokken. Het maakt namelijk niet uit wanneer je speelt, want je speelt altijd met een huisvoordeel. Echter, dit heeft niet per se met het tijdstip te maken.lotus hotel e casino las vegas

casino kitty games

casino win san pedro plaza neiva Zo wordt er vaker in de nacht of in het weekend gespeeld. Nieuws Geschreven door Evi Gecasino bonus on sign upplaatst op 1 februari 2022 Home › Artikelen › LiveScore Bet gaat live! Wanneer gaat LiveScore Bet online?unibet casino no deposit bonusHet online casino wint altijdWe horen je denken: “Moet ik dan 's nachts of in het weekend gaan spelen? Wanneer gaat LiveScore Bet online? Een gokkast roept vaak wat vragen op bij spelers.21.com casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >