Sociaal leren

2024-07-22 03:59:21

Gepost in: Auteur:

{title}888 casino no deposit bonus codes Net als bij Blackjack is het doel om meer punten dan de dealer te halen, zonder daarbij boven het puntenaantal van 21 te komen. Het is bij dit spel niet makkelijk om dat te bereiken, omdat het een hoge volatiliteit heeft. We zullen wel op de verschillen ingaan.gokken via smsWat maakt Red Hot Slingo uniek? De meeste spellen van Slingo komen met 5 keer 1 rollen. 20 juni 2019 Tips Wanneer moet je dubbelen bij Blackjack?circus casino spa

gamepick.xyz huuuge casino

online casino echtgeld startguthaben Je kan vanaf 0,20 cent inzetten tot 100 euro inzet. Dat omhoog klimmen op de ladder doe je door Slingo lijnen vrij te spelen. Het doel is om zo hoog mogelijk te klimmen op de prijzenladder waarbij je een maximum van 100 keer je inzet kunt terugverdienen. Zorg dat je altijd Slingo’s vrijspeelt als je Wild en Super Wild symbolen draait. Daarnaast heb je symbolen waarbij je extra spins kunt winnen. Naast de standaard spellen verzinnen ze ook prachtige varianten.e games casino job hiring

casino scheveningen restaurant menu

russian roulette by rihanna Gratis dubbelen is toegestaan als je met je eerste twee kaarten een tota Zorg dat je altijd Slingo’s vrijspeelt als je Wild en Super Wild symbolen draait. We zullen wel op de verschillen ingaan.holland casino west reserveren Dat geldt voor landbased cascasino bonus ilman talletustaino's maar ook in een online casino is het verreweg het meest populaire kaartspel."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Je kan vanaf 0,20 cent inzetten tot 100 euro inzet.best casino krakow

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >