Sociaal leren

2025-05-25 04:36:16

Gepost in: Auteur:

{title}guts casino mobile app Deze speler zal nét niet in de prijzen vallen. De houder met de hoogste kaart open legt de ‘bring in’ op tafel. Soms komen organisatoren of casino’s met een troostprijs voor deze spelers.casino online belgiumDrawing deadJe probeert een combinatie te vormen waarvan je denkt dat het de beste hand zal zijn, maar eigenlijk is dit niet mogelijk.DownswingEen langdurige periode waarin een speler meer verliest dan hij verwacht had. In deze situatie zullen vrijwel alle spelers hun fiches in de pot stoppen (all-in).unique casino 10 euros

paradise 8 casino no deposit bonus codes

slots casino near me De blinden gaan langzamer omhoog in een deep stack toernooi vanwege langer durende levels.Burn kaartEen kaart die verwijderd wordt van het deck, voordat kaarten worden uitgedeeld aan spelers.Double upAl je geld inzetten tegen een speler met hetzelfde of meer fiches en je volledige stack verdubbelen na het winnen van de hand. Dit geld betaal je voor hun geleverde diensten. De waarde van een Bounty kan verschillen per type toernooi. Het heeft de optie om één of meer kaarten in te ruilen en ze te vervangen door nieuwe kaarten in een poging om een betere hand te maken.slots casino cash mania free coins

slot of vegas online casino

free bet casino offersBlufEen inzet met een hand dat wiskundig gezien waarschijnlijk niet de beste hand is.EEntry feeEntry betaal je wanneer een organiscasino bonus code 2022ator een pokertoernooi heeft georganiseerd. Het heeft de optie om één of meer kaarten in te ruilen en ze te vervangen door nieuwe kaarten in een poging om een betere hand te maken.bitcasino.io bonus code De blinden gaan langzamer omhoog in een deep stack toernooi vanwege langer durende levels. Dit kan alleen als er niemand heeft verhoogd en je al deelneemt aan de pot of in de ‘Big blind’ zit. De op één na beste positie in Texas Hold’em.texas holdem poker free online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >