Sociaal leren

2025-02-08 04:28:58

Gepost in: Auteur:

{title}online sportweddenschappen belgie Als op de vijfde rol nog een paarse pot met gouden munten valt, dan ontvang je een vermenigvuldiger van x2, x3 of x5. Als het wiel op een paars gebied stopt, dan win je de aangegeven jackpot en mag je nogmaals draaien. Mocht er een derde bonuswiel bij komen, dan speel je het bonusspel waarbij je je geluk mag beproeven en een slinger aan het rad mag geven.games casino money Er is een wildsymbool die de zon achter een grote berg onder laat gaan en het bonuswiel symbool zal het bonusspel starten. Een grote stoel met ingebouwde speakers en een groot beeldscherm zal voor genoeg spanning zorgen. Andere symbolen zijn de gouden hoefijzer, de grote pul bier en de biervaten.nitro casino suomi

one casino free bonus

mr green casino net worth Dan start je het bonusspel met free spins. De Leprechaun (dwerg met groene kleding) is het hoofdsymbool met een hoge uitbetaling van 500x. Adelaars, Elanden, Wolven en Bergleeuwen zijn de premium symbolen en de laag uitbetalende symbolen zijn de kaartafbeeldingen zoals 9, 10, J, Q, K en A. Hij kan tijdens een spin, willekeurig wild symbolen toevoegen op een of meerdere rollen.Free spins met vermenigvuldigersNadat je de bonuswiel feature gespeeld hebt kan je de free spins gaan gebruiken. Mocht er een derde bonuswiel bij komen, dan speel je het bonusspel waarbij je je geluk mag beproeven en een slinger aan het rad mag geven.geld gokken online

bob barrows casino queen

21. casinonl. De rest van de jackpotten kan je winnen met een minimale inzet vanaf €0,75. Als de Grand Jackpot wordt gewonnen, dan win je deze direct en is het bonusspel ten einde.gta 5 casino win rates Vooraf worden de wilds toegevoegd en draaien de resterende gebieden op de rollen nog een keer. De rest van de jackpotten kan je winnen met een minimale inzet vanaf €0,75. Er is een wild symbool die je 1500x de inzet uitbetaald met vijf tegelijk.casino 777 original

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >