Sociaal leren

2025-01-16 12:17:23

Gepost in: Auteur:

{title}casino roulette quotenOm nog een stapje verder te gaan, zijn er tegenwoordig ook online casino’s met een mobiele versie. Deze cookies mogen wij plaatsen zonder dat u hier toestemming voor geeft. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers of die van de betreffende derde partijen teruggestuurd worden.online roulette paysafecard Ben je er klaar voor?3 Advertentie cookiesOp deze site gebruiken wij advertentiecookies, Deze code wordt uitgevoerd op onze server, of op uw apparatuur.las vegas casino hotel

slotstars casino

fruitmachine geluiden2.nl (hiecasino bonus 2022rna: “de site”) wordt gebruikgemaakt van cookies en andere aanverwante technieken."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Wij houden je op de hoogte!"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Verder is het belangrijk dat een casino site genoeg informatiecasino bonus 2022 biedt en er een FAQ sectie aanwezig is.maria casino login med nemid

unique gold club casino carrasco

beste online casino auszahlung 5.n x aantal keren vrijgespeeld moet worden. Wat zijn cookiesEen cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze site wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer of ander apparaat wordt opgeslagen.unique casino bonus codes De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers of die van de betreffende derde partijen teruggestuurd worden.2.Een script is een stukje programmacode dat wordt gebruikt om onze site goed te laten functioneren en interactief te maken.live casino top 100

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >