Sociaal leren

2025-05-19 04:15:25

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino scheveningen jackpotAir (Lucht)Een hand met een lage waarde.13% van de keren.Agressief (Aanvallend)Een ‘agressive player’ speelt agressief in poker.slotplaza more fruitmachinesAnna KournikovaEen term voor de hand Aas-Koning in Texas Hold’em. Als beginner gaat het je duizelen. Op dit moment ben je ‘all-in’ en riskeer je het om uit een toernooi te liggen.casino bonus guru

magic red casino ceo fired

top 10 online casino uk Als beginner gaat het je duizelen. Op dit moment ben je ‘all-in’ en riskeer je het om uit een toernooi te liggen.Calling stationEen speler die niet veel verhoogt (Raise), maar wel vaker met een hand mee gaat dan hij zou moeten (call). Als voorbeeld, je start met twee harten kaarten.13% van de keren. Grove vertaling “het ziet er beter uit dan het speelt”.betbon casino erfahrung

las vegas casino corona

black jack 5 cardsCalling stationEen speler die niet veel verhoogt (Raise), maar wel vaker met een hand mee gaat dan hij zou moeten (call).BlufEen inzet met een hand dat wiskundig gezien waarschijnlijk niet de beste hand is. Je hebt helemaal niets of je bluft zonder een sterke hand te hebben.roulette a casinoBuy-inHet minimale vereiste bedrag dat je moet betalcasino bonus 100 euroen om deel te nemen aan pokertoernooien of cash games. Soms wordt de ‘cap’ eraf gehaald wanneer er nog twee spelers over zijn.Belly busterHet krijgen van een kaart die leidt naar een ‘inside straight’.benefits of online casino games

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >