Sociaal leren

2025-01-19 06:38:32

Gepost in: Auteur:

{title}888 casino vip clubNa registratie hebben spelers 14 dagen de tijd om de bonus te claimcasino 777 paypalen.Welkomstbonus Live CasinoMaak je account aan en pak die live casino bonus! Wij houden je op de hoogte!online casino 61De bonus is tot 72 uur na claimen geldig.8. Ook is het niet mogelijk om via Bestecasinobonussen.gta 5 live casino

casino in orange city

nederland gokkenWelkomstbonus CasinoRegistreer en claim jouw casino welkomstbonusDe bonusvoorwaarden:Minimale storting is €10.nl het casino te bezoeken en eventueel te registreren!Welkomstbonus CasinoRegistreer en claim jouw casino welkomstbonusDe bonusvoorwaarden:Minimale storting is €10.ingen op de live gang van het online casino.Dit casino heeft op dit moment (nog) geen vergunning van de Kansspelautoriteit derhalve is het niet mogelijk om deze review te lezen . Dat betekent bij een storting van €50 voor de casino welkomstbonus: €50 x 25 = €1250 inzetten op casino spellen voordat je de €50 bonus en 25 Free Spins ontvangt.russisch roulette pistool

casino online real money no deposit

planet 7 casino free spinsw. De rondspeelvoorwaarde voor de casino welkomstbonus is 25x. Wij houden je op de hoogte!mega casino megaplaza Vergelijkbare casino’s Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!25 Free Spins t. Om winsten uit te betalen, moeten spelers eerst aan de rondspeelvoorwaarde van 40x voldoen.bronze casino no deposit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >