Sociaal leren

2024-12-02 16:59:53

Gepost in: Auteur:

{title}n1 casino uk Er worden 6 kaarten in speciaal daarvoor gemaakte vakken geplaatst voor de dealer. Het is mogelijk om op Pot weddenschappen geld in te zetten. De 6 decks worden in de schudmachine gedaan.party casino test De 6 decks worden in de schudmachine gedaan.De speeltafel van BarbutDuitse bezoekers laten het balletje rollenDoor de grote vraag van vaste bezoekers uit Duitsland, is het Barbut in principe ontstaan. De 6 decks worden in de schudmachine gedaan.online casino for new york residents

best online casino quebec

kofferbakslot golf 4 De spelers moeten hun inzetten plaatsen voordat de kaarten gedeeld worden.De eerste speler werpt de beide dobbelstenen, net zo lang tot er een winnende combinatie is gegooid. Cardette is een kaartspel met redelijk eenvoudige regels. 26 juli 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?ConclusieBestecasinobonussen.De eerste speler werpt de beide dobbelstenen, net zo lang tot er een winnende combinatie is gegooid.huuuge casino na jakich slotach grać

legaliseren online gokken

holland casino eten Er was voornamelijk grote vraag naar dit spel onder de Duitse bezoekers. De spelers moeten hun inzetten plaatsen voordat de kaarten gedeeld worden. Houd je ervan om nieuwe spellen uit te proberen?the casino rewards loyalty program Door middel van twee dobbelstenen wordt er bepaald welke kaarten worden omgedraaid. De Aas is alleen 11 waard. Dit zijn weddenschappen waarbij je op een gecombineerd puntentotaal wedt.wildz casino geld zuruck

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >